Antwerp maakt indruk: "Zelfs Club Brugge toont afgunst"
Antwerp maakt volop werk van een professionele structuur binnen de club. Niet alleen van een structuur, ook de communicatie verloopt erg professioneel. "Om die communicatie nog beter te sturen is een smak geld beschikbaar, waarmee op de sociale media veel wordt gedaan en gepusht", zo schrijft Sport/Voetbalmagazine.
"In Brugge, organisatorisch de best geleide Belgische club, zijn ze op dat vlak zelfs wat afgunstig", aldus het weekblad. "Een en ander is in handen van de GMGroup, de mannen achter onder meer Express en Newsmonkey, dat zichzelf op de website omschrijft als een mengeling van journalistiek en entertainment. Infotainment. Als Paul Gheysens iets aanpakt, wil hij dat het goed is, dus budgetten zijn voorlopig - alles zit in een opstartfase - geen probleem."
En nog een voorbeeld van opvallende communicatie naar de pers toe: "Toen onlangs de naam van Michel Preud'homme viel als mogelijke trainer, wist men niet goed hoe daarop te reageren. Uiteindelijk werd de chef voetbal van de grootste sportkrant van Vlaanderen uitgenodigd voor een etentje met László Bölöni, die volgend seizoen nog onder contract ligt en een en ander sportief kon nuanceren."